Σελίδες

9 Νοε 2017

Πέμπτη, 09 Νοεμβρίου 2017

'' Τι μου θυμίζει....... τι μου θυμίζει........;  ''

Α,ναί το θυμήθηκα. Λίγες μέρες πρίν,εποχούμενος σε διάφορους και αδιάφορους ιστότοπους
τράβηξε την προσοχή μου η εξής είδηση: η ελληνική αστυνομία κατάφερε να εξαρθρώση πολυμελές δίκτυο μεταφοράς λαθρομεταναστών είς το οποίο μετείχε ώς ηγετικό μέλος της εγκληματικής συμμορίας και ο πρόεδρος της κοινότητος Πωγωνίου στην Ήπειρο. 
Η συμμορία των δραστών είχε αποκομοίσει από τον περασμένο Μάιο,πέραν των ογδόντα χιλιάδων ευρώ. Κατασχέθηκαν μεταξύ άλλων πλειάδα φορητών τηλεφώνων,πιστόλι και διάφορα άλλα.
Ασκήθηκε ποινική δίωξη και οδηγήθηκαν στον ανακριτή για απολογία και τα περαιτέρω.
Και σκέφτομαι εγώ τώρα,καλά ρε παιδί μου τέτοια έλλειψη φαντασίας; 
Χάθηκε ο κόσμος να συμβουλευτούν πρόεδρο Αερολέσχης της Δυτικής Ελλάδος ο οποίος μαζί με τον ξάδελφο του είχαν στήσει την ίδια φάμπρικα και μετέφεραν αεροπορικώς λαθρομετανάστες στην Ιταλία. Άλλωστε έχουν πολλά κοινά ως συνάδελφοι απατεώνες. Και εκείνος ο πρόεδρας της Αερολέσχης ήταν πρώην δήμαρχος σε γειτονική πόλη και επίσης μετέφερε και αυτός λαθρομετανάστες..!!!!
Τι είπατε κυρία μου; Εαν γίνονται τέτοια πράγματα στον ευγενή χώρο της ελλαδικής γενικής αεροπορίας; Αν γίνονται λέει; Να κάτι παρανομίες μετά συγχωρήσεως...
Τώρα βέβαια μην περιμένετε από τα καθ'ύλιν κρατικά όργανα και υπηρεσίες όπως ας πούμε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ( Λιντζεράκοοοοο...!!!! ) να βγάλουν κάποια ανακοίνωση και να καταδικάσουν το συμβάν ή να προβούν σε λήψη μέτρων. Όλα αυτά τα κρατικά παράσιτα τα μόνα μέτρα που παίρνουν είναι όταν πάνε για πρόβα στον ράφτη,ή εναντίων όσων δεν είναι αρεστοί.
Ασφαλώς και όχι κυρία μου,τι περιμένατε να καταδικάσει με ανακοίνωση την Αερολέσχη η ΕΛΑΟ; Μα αφού είναι μέλος της. Ένα μαγαζάκι είναι όλοι τους με ασίγαστο πάθος για παραγοντισμό,όβολα και οφφίτσια...!!!
Μόνο όταν έρθουν '' Εκείνοι που πρέπει '' και φτυαρίσουν την κόπρο του Αυγεία και χτίσουν υγιείς βάσεις και διαδικασίες που δεν θα υπόκεινται σε καμμία κομματική ή άλλη ευχέρεια,η γενική Αεροπορία θα αναπνεύσει και θα ατενίσει με δημιουργική αισιοδοξία το μέλλον της. 
Ώς τότε έρρωσθε και ευτυχείτε άπαντες.......

εκ της διοικούσης,

 Δημήτριος Αγιασοφίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου