Σελίδες

12 Ιουν 2013

Υπάρχουν πράγματα που λέγονται αλλά δεν γίνονται,και υπάρχουν πράγματα που γίνονται αλλά δεν λέγονται

                                                                 Τετάρτη,12 Ιουνίου 2013

Στην ζωή,ισχύει το γνωστό:''υπάρχουν πράγματα που λέγονται αλλά δεν γίνονται,και υπάρχουν πράγματα που γίνονται αλλά δεν λέγονται''. Εμείς,οι του ''Αέροπου'',αποφασίσαμε για πρώτη και ίσως τελευταία φορά να αγνοήσουμε το δεύτερο.
Επικράτησε αρκετός προβληματισμός εάν θα έπρεπε να μπεί η παρούσα καταχώρηση.
 Έχοντας πάντοτε εμείς εδώ οι του ''Αέροπου'' μοναδικό κριτήριο λειτουργίας και ύπαρξης και προσπαθούμε να το μετουσιώνουμε ώς στάση ζωής το ''ου περί χρημάτων τον αγώνα ποιούμεθα'' και με δεδομένη την αγάπη όλων μας ( φίλων,μελών,συνεργατών,κ,λ,π ) για την αεροπορική ιδέα και την προώθηση της,παράλληλα ύψιστη αξία παραμένει για μας η αγάπη προς την πατρίδα με ότι αυτό
 συμπεριλαμβάνει και συνεπάγεται.
Συνεπώς,με βασικό σημείο αναφοράς και αξιακό άξονα όλα τα ανωτέρω προβήκαμε σε ενέργειες
τέτοιες που ωφέλησαν την πατρίδα και την Ελληνική γενική αεροπορία. Οι έχοντες επαφή με τον
χώρο,διαβάζοντας τις παρακάτω γραμμές,θα καταλάβουν την αξία του γεγονότος και κατ'επέκτασιν του αποτελέσματος.
 Εδώ και αρκετούς μήνες,ένας τουρκοκύπριος ιδιώτης στα κατεχόμενα, προέβη σε παράνομη αγορά κατεχόμενης Ελληνοκυπριακής γής με σκοπό την δημιουργία και λειτουργία ιδιωτικού αεροδρομίου
γενικής αεροπορίας. Παράλληλα και σε συνεννόηση με έτερο ιδιωτικό αεροδρόμιο γενικής αεροπορίας στην Αγγλία ( Εβραίου φίλου του ) θα δημιουργούσαν σχολή εκπαίδευσης χειριστών αλλά και διεξαγωγής πτήσεων σε συνεργασία με ιδιώτες και πτητικούς οργανισμούς.
Όπως ο καθένας καταλαβαίνει,κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε επιπλέον προβλήματα στην Ελληνοκυπριακή πλευρά καθώς θα επιτύνχαναν ένα ακόμη βήμα αναγνώρισης του εξαμβλωματικού  κρατιδίου του κατακτητή και μάλιστα από μία καταξιωμένη Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με διεθνή λόγο και κύρος όπως η Αγγλική και είναι παραπάνω από βέβαιο ότι θα ακολουθούσαν κι άλλες υπηρεσίες άλλων χωρών μιάς και θα δημιουργούσε  τετελεσμένο.
 Υπέπεσε στην αντιληψή μας το ανωτέρω και με κατάλληλη προσέγγιση μέσω τρίτων εξακριβώσαμε
ότι πράγματι το θέμα υφίσταται και όχι μόνο αυτό αλλά οι εργασίες διαμόρφωσης του πεδίου στα κατεχόμενα είχαν προχωρήσει. Αποφασίστηκε να κινηθούμε ερχόμενοι σε επαφή με τις αρμόδιες και εμπλεκόμενες Ελληνοκυπριακές αλλά και Ελλαδίτικες υπηρεσίες.
Πρώτη επαφή χρονικά του υποφαινόμενου με ποιά άλλη παρά της Ελλαδικής Κ.Υ.Π ( ξέρω-ξέρω,έχει αλλάξει σε Ε.Υ.Π,ας είναι ). Τηλεφώνημα στην Κατεχάκη,ζητώντας να μιλήσω με κάποιον
''υπεύθυνο'' για τα Ελληνοτουρκικά και να του εκθέσω τα γεγονότα με την αντίστοιχη παράθεση
στοιχείων.
 Βαριεστημένη και αδιάφορη αντιμετώπιση κρατικού αξιωματούχου που πληρώνεται
  από τους Έλληνες για χειρισμό και αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων. Η τηλεφωνική επικοινωνία
έκλεισε από πλευρά τους ότι θα το δεί ό αρμόδιος και θα σας καλέσει. ( Αυτό μόλις αμέσως μετά τα τελευταία Χριστούγεννα ). Ακόμα αναμένουμε την από πλευρά τους επικοινωνία. Ας είναι.
    Πάμε παρακάτω στην επόμενη επαφή με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
  Τηλεφώνημα στο γραφείο της διοίκησης προσπαθώντας να βρούμε επίσης κάποιον αρμόδιο επί του θέματος. Το απόλυτο χάος!! Τρία διαφορετικά νούμερα τηλεφώνων,τριών διαφορετικών διευθύνσεων δεν τα απάντησε κανείς στις ένδεκα προ μεσημβρίας!!
  Τελευταία προσπάθεια να βρεθεί έστω ένας να ενδιαφερθεί. Τηλεφώνημα στην Διοικητή της Υ.Π.Α,κα Φώφη ( !! ) Παπαδημητροπούλου. Συνεργάτιδά της μας λέει ''ότι δεν είναι δυνατό να μας μιλήσει αυτήν την στιγμή γιατί είναι απασχολημένη''.
  Της εξηγούμε ότι πρόκειται για ένα σοβαρό ζήτημα που αφορά εθνικό ενδιαφέρον και μόνο κύρος
και αίγλη θα προσλάβει η υπηρεσία ( Υ.Π.Α ) ασχολούμενη με αυτό. Επίσης τονίζουμε το γεγονός ότι δεν θα χρειαστούμε παρά μόνο πέντε ( 5 ) λεπτά από τον χρόνο της. Ακομά αναμένουμε αναμένοι στο ακουστικό.....!!!
  Τρίτη προσπάθεια και πετυχημένη από ότι έδειξαν οι εξελίξεις. Τηλεφωνική επαφή με τον διοικητή της Ελληνοκυπριακής Υ.Π.Α κο Ιάκωβο Δημητρίου ο οποίος όχι μόνο μας διάθεσε τον απαραίτητο χρόνο για να καλύψουμε το εν λόγω θέμα με όλες τις παραμέτρους αλλά έδειξε ζωηρό ενδιαφέρον
  ζητώντας μας την παράθεση στοιχείων επ'αυτού. Όπερ και επράξαμε.
Είναι εύλογη η ικανοποίηση μας και η χαρά μας ότι κάναμε ότι μπορούσαμε να βοηθήσουμε την
πολύπαθη πατρίδα μας ειδικά δε όταν διαβάσαμε στο Ελληνικό αεροπορικό περιοδικό
  ''REMOVE BEFORE FLIGHT '' τεύχος Μαρτίου-Απριλίου 2013,σελίδα -74-,ότι η Flight Safety Foundation κινήθηκε νομικά εναντίον της λειτουργίας του εν λόγω αεροδρομίου,αναφέροντας
ότι τελεί υπό καθεστώς παρανομίας και δεν πρόκειται να αναγνωριστεί!!!
Η μεγαλύτερη και καλύτερη ανταμοιβή για όλους εμάς του ''Αέροπου''.
Δεν αναφέρουμε όλα τα παραπάνω για να δρέψουμε δάφνες,ή να ''εισπράξουμε'' εύγε,αλλά να
  καταδείξουμε το γεγονός ότι όταν δουλεύεις με μεράκι και αφοσίωση καταφέρνεις τους στόχους σου κάτι που δυστυχώς για άλλη μια φορά δεν ίσχυσε με τις κρατικές υπηρεσίες.
  Άλλωστε είναι πασιφανές και όλοι μας γνωρίζουμε ότι κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο
της Δανιμαρκίας......

      εκ της διοικούσης,

      Δημήτριος Αγιασοφίτης            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου